joi, 3 octombrie 2013

Vremea

Vremea de afara este atat de  rece incat imi este frica sa scot si nasul afara.
Si ce sa fac, sa ascult frigul cum imi bate la geam?
Sau sa vad cum cerul isi strange hainele si se pregateste de ninsoare. Indiferent de ce as alege parca simt cum soarele incepe sa ne paraseasca ca sa poata face loc perioadei de frig ce va sa vina.

Vremea e rece si simt cum imi patrunde prin haine si trup. Ce e mai putin placut, este faptul ca m-am ales cu o raceala zdravana. Si tot stau sa descos de unde atata raceala, ca la farmacie era coada. Mai sa fie, toti asa ... pe nepusa masa. Si intreb si eu : " De ce oare vremea asta aduce si un set de pastile?"

Raspunsul inca nu vrea sa vina si de aceea m-a apuc sa-mi mai fac om cana de ceai. Ii dau cu ceai pe vremea asta, ce sa fac altceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu