sâmbătă, 12 octombrie 2013

Camera de filmat

Zilele astea am ajuns la concluzia ca am mnevoie de o camera de filmat. Si cum cautam asa pe net inca nu am reusit sa gasesc ceva promitator.

Si atunci...ce este de facut?
Aici se apre ca am ajuns intr-un impas. Tot ce vreau sa fac cu camera asta este sa fac mici reportaje care sa le postez pe un site pe care intentionez sa-l fac in viitorul apropiat. Restrans de un buget acceptabil si de capabilitatile unei camere cu proprietati ce pot satisface aceste cerinte, pot spune, ca inca nu m-am decis.

Si ce am zis?
Sa mai culeg impresii si de la cei pasionati ai aicestui domeniu. Si caut in stanga, in dreapta... si...nimic.
Mai, nu cer sa cuceresc luna, nu ca nu m-ar tenta,  dar parca as vrea sa cunosc cate ceva despre acest subiect.

Daca n-am gasit nimic, tot ce ramane de facut este doar sa apelez la ceea ce stii tu. Pe scurt, daca stii pe cineva care are o camera de filmat sau poate ca detii chiar tu una, atunci strecoara intr-un comentariu cateva indicatii pe care as putea sa le urmez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu