luni, 14 octombrie 2013

Manager de proiect

De cateva zile imi bat capul cu un curs de Manager de proiect. Am tot cautat pe internet, am intrebat in stanga si in dreapta si.... inca nu am gasit ceea ce caut.

Mai mult de atata, am dat cateva telefoane pentru a auzi cateva oferte, chiar daca am vazut pe site-ul firmelor de training ce oferte aveau pentru acest curs de Manager de proiect.

  Cu toate cautarile mele nu am reusit sa gasesc nici o oferta care sa ma faca sa-mi doresc sa colaborez cu ei.

Si totusi, de ce aceasta dorinta de a parcurge un curs de Manager de proiect?
In primul rand ar trebuii sa aruncam o privire asupra tendintelor de piata si asupra abilitatilor ce se pot obtine dupa parcurgerea unui astfel de program.

Dupa aceasta, calitatea si posibilitatile de dezvoltare ce raman dupa aceea. Parca toate acestea, se alatura unei infatisari placuta si credibile pentru viitorul unui om care doreste sa se depaseasca pe el insusi. Sunt multe lucruri care se pot analiza, mai presus de toate va ramane curiozitatea si dorinta de a contribuii la o societate mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu