sâmbătă, 12 octombrie 2013

Blogul lui Popey

Am stat si am cautat pe net : Blogul lui Popey si.....
Nici un rezultat. Mai ce se intampla?

Eu stiu ca exista optimizari SEO si alte treburi, cum ar fi optimizari cu White SEO si Black SEO, dar chiar asa? Poate ca nu am eu prea multe postari, dar parca as fi vrut sa fie usor de gasit. Poate ca nu stiu eu sa fac articolele bine, sau poate ca trebuie sa mai am rabdare pana voi fi gasit si de motoarele de cautare. Si de aceea mi-am zis : " rabdare ".

O minune nu vine peste noapte, asa ca am sa fiu prezent pe blogul acesta: Blogul lui Popey.
O sa public si o sa te invit sa-mi fi aproape cu dezbateri care te-ar interesa. Putem sa abordam orice subiect, in limita eticii morale si al rationamentului unor oameni ce se prezinta a fi admiratorii unei educatii propice acestei varste. 

Hai sa provocam lucrurile si sa facem ziua de azi sa fie una minunata. Sunt sigur ca putem face asta impreuna. Dupa cum este si vorba: " cu o singura floare nu se face primavara - autor din popor  ".
Deci, cu o singura postare nu se face SEO.

Iti multumesc pentru ca ai parcurs acest articol si iti doresc o zi minunata si sa dai share la acest articol.

Un comentariu: