sâmbătă, 12 octombrie 2013

Social media 3.0

social media 3.0  a devenit noua enigma care a pus stapanire pe cei ce doresc sa isi optimizeze site-urile.
Din pacate nimeninu stie cu exactitate ce inseamna social media 3.0. De aceea tot ce ne ramane este sa facem ceva speculatii pe aceasta tema.

Exista cateva tendinte in acest sens, de aceea vom da atentie doar asupra urmatoarelor idei:

1. Recomandarile de cumparare si alte activitati sa fie facuta in functie de tot istoricul pe care ilau prietenii celui care doreste sa se informeze despre anumite obiecte,filme, tendinte, obiceiuri sau alte lucruri de acest gen.

2. Recomandarile sa fie facute dupa un profil de accesare al cookies din fiecare calculator.

3. Conectarea detelor de mai sus cuo actualizare de nr.telefon, adrese de mail,cookies, retele sociale si o medie a obiceiurilor prietenilor din retelele sociale.

Cred ca este bine sa ne oprim aici.
Social media 3.0 doreste sa prezinte o harta a obiceiurilor de cumparare si a necesitatilor individuale, raportate la existenta reala a datelor virtuale.

Pe scurt se doreste transpunerea datelor din viata reala in viata virtuala fara a mai exista impedimentul de depersonalizare, datorat incertitudinii celui care face recomandarea, cat si o incercare de a stabiliza mediul online, astfel incat sa se ajunga la o realitate a prezentului concret.

Intr-un cuvant se doreste alinierea sistemului virtual la realitatea umana existenta si eliminarea celor care incearca sa creeze situatii favorabile pentru produselelor prin mijloace nejuste.

Tema este foarte larga asa ca ne vom oprii aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu