miercuri, 2 octombrie 2013

Expertii

Expertii peste noapte.
Mai nu stiu cum o fi la voi, dar uneori ma intreb cum de avem atat de multi experti. De la cei ce fac cele mai banale lucruri pana la cei in afaceri.
Zilele trecute am dat peste diverse materiale, experti de ocazie, care au citit doua carti sau au vazut un filmulet cine stie pe ce site uitat de lume. Si.... acesti experti veneau sa ne invete, peste noapte cum sa ne traim viata.

Eu inteleg ca e nevoie de o schimbare, dar sa privesti totul in ROZ nu duce decat la depresie si dezamagire.
Si uite asa, cei care au auzit si ei de diverse domenii, antreprenoriat, NLP, educatie financiara, IT si te mai miri ce, devin peste noapte experti.

Mai baieti.... stiu ca va doare buzunarul de va strange de stomac, dar fiti seriosi. Daca umpleti retelele cu tot felul de articole si te mai miri ce, asta nu va face experti.

Vreau si eu un studiu de caz, un istoric al unui experiment, sau ceva acolo. Nu veniti toti si repetati ce a zis, Mos Ion Roata acum ... stiu eu ce vreme.

Stiu ca traim in Romania si e tara lui Copy-Paste, da hai sa fim si profesionisti. Experti de ocazie, gasim la orice colt de strada.

Si cand ma gandesc ca am 2 facultati, 1 master si recent am mai inceput o faculta, dar tot nu cred ca trebuie sa ies in fata. Oare expertii de ocazie nu inteleg ca iti trebuie ceva anisori pentru a acumula, si abia apoi sa te arati multimii?

Proiectul pe care vreau eu sa-l prezint cititorilor acestui blog va avea finalitate prin 2019-2020 pentru ca atunci se finalizeaza proiectele de cercetare. Si ma intreb acum: La ce se gandeste un expert de ocazie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu