duminică, 13 octombrie 2013

Ghita Ciobanul

Ghita Ciobanul este noul spot de publicitate. Interesant nu!?
Si atunci am stat sa ascult acest trend. Si cum stam asa, mi-am dat seama ca este o reclama foarte bine gandita.
 Interesant sau nu, reclama cu Ghita Ciobanul, a pus stapanire pe mintiile romanilor.
Si acum te intrebi:  pai daca si omul asta din varf de munte are telefon si net pai eu de ce sa n-am?

Deci reclama si-a atins obiectivele?
Nu stim inca, dar ar fi interesant sa-i intrebam pe cei care beneficiaza de aceasta campanie de publicitate. Cresterea in vanzari, sau scaderea acestora, ar trebuii sa ne spuna daca este asa sau nu?

Si uite asa spiritul mioritic a cuprins meleagurile noastre, fara un buget prea mare, dar.... pentru ca se regaseste intr-o cauza sociala si cu semnificatii in literatura noastra nationala, uite ca a prins la multime. Tin sa-i admir pe cei care au propus acest spot publicitar. Au avut un spirit de inovare foarte dezvoltat.

Concluzia ar trebuii sa fie simpla, dar te las pe tine s-o descoperi pentru ca abia atunci poti profita de acest articol in intregime.

Iti doresc o zi excelenta si calda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu