miercuri, 13 noiembrie 2013

Ziua libera

Astazi am avut o zi libera plina de lucruri pe care puteam sa le fac. Cel putin asa imi propusesem cu o zi inainte.

De la vorbe pana la fapte este o cale cam lunga. Nu ca as fi vrut sa lenevesc si sa ma las purtat de farmecul unei zile de odihna, nicidecum.

Ce sa faci cand ai o zi libera?
Eu nu prea am stiut cum sa ma invartesc si sa o pretuiesc...sau poate toate activitatile s-au lungit fara motiv. Abia atunci mi-a venit in minte ca s-ar putea sa fiu om si, cateodata am nevoie si de pauza.

Suna putin a basm, o fi de la vreme?
Cine sa le mai stie.
Cand sunt atatea lucruri care se aduna peste noapte. Si atunci vine intrebarea. Prea mult inseamna prea mult?
Sau poate ca timpul este prea scurt pentru prea multe activitati. Si uite asa, intre prea mult sau prea putin, tot pendulez de dimineata.

Poate ca ar trebuii sa-mi smulg un neuron si sa-l pun sa se gandeasca doar la prea mult sau la prea putin. NNNNNNNNNNNop, mi-e teama ca este singurul pe care il am si atunci ce ma fac.

Un lucru este sigur, azi a fost o zi libera pe care am pretuit-o in felul meu.
Chiar daca simt ca uneori timpul parca nu ma prea simpatizeaza, pot spune ca zi a fost o zi excelenta.

Si uite asa imi doresc cate o zi libera in fiecare zi. Ups, in fiecare saptamana...sau luna.

O zi cat mai placuta iti doresc si sa te bucuri de zilele libere pe care le ai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu