duminică, 30 martie 2014

Curs Manager de proiect

Curs acreditat Manager de Proiect.

Cum am ajuns sa fac un curs de doua ori.
Cum a inceput totul:
Am cautat pe piata, si dupa ce am tot cautat am ales.
Si ce sa vezi, bucurie mare, ziceam atunci. Firma cu renume, TUV Austria, calitate si performanta, daca iei in calcul ca ei dau si certificari de calitate pentru produse.
Realitatea, jalnica. Curs monoton si lipsit de fond si forma.
Rezultat, mai fac cursu si in alta parte.
Ce am facut acum:
Am vb cu, cunostiinta lu cunostiinta care era doxa de carte, dar si de venituri, omul avea studii serioase, in tara si afara, firma proprie si director la o institutie serioasa.
Caut pareri si in alta parte, confirma aceiasi sursa, si ajung la codecs, cel mai scump curs de manager de proiect de pe piata.
  Intradevar, de la primul contact am vazut diferenta.
  Trecand peste intamplare, imi vin in minte diverse cursuri la care am mai fost.
Prin lume umbla vorba ca facultatile dau diplome pe banda rulanta?
Poate ca asa e, cine sunt eu sa judec facultatile.
Singura intrebare: Cum pot cursurile cu diplome ANC sa aiba rata de promovabilitate 99,99%, asta pentru ca 0,01% nu se pot duce la examenele finale, din diverse motive. S-ar putea sa fie o mica exagerare, dar cifrele raman pe aproape.
Cine da diplome pe banda RULANTA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu